środa, 6 marca 2013

PO KRÓTKIEJ PRZERWIE


Hejo~!

Chciałabym Was poinformować, że zaczęłam pisać Baekyeol i za niedługo pojawi on się na blogu. ^^
Czekajcie cierpliwie. :3 


Teraz pytanko... Chcielibyście przeczytać opowiadanie z udziałem Hunhana, Baekyeola i odrobinką Baekhana? Nie uważacie, że byłoby ciekawie i zabawnie? ^o^ 

Zapowiedź: 

Sehun wszedł do salonu, spostrzegł Baekhyuna i Luhana na sofie. Lulu miał ułożoną głowę na kolanach młodszego, natomiast drugi głaskał blondyna. 

Mam być zazdrosny?- Zapytał zdezorientowany Sehun Chanyeola, który obserwował dwójkę z tylu już od pewnego czasu ze skwaszoną miną.


Co o tym myślicie? ^__^

6 komentarzy:

  1. Ja to widzę oczami mojej wyobraźni... Możesz to napisać, zapowiada się ciekawie. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się naprawdę ciekawie. :D
    Nie mogę się doczekać. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom dobry pomysł :) Fajnie sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baekyaol to moj ulubiony paring a Hunhan to ulubiony paring mojej przyjaciolki , czekamy z niecierpliwoscia ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Zapowiada się ciekawie, życzę weny do dalszego pisania fików.
    Apropo, moja koleżanka też pisze i publikuje tutaj: http://www.asianfanfics.com/story/view/735050/happy-birthday-exo-luhan-sehun-hunhan-ot12

    Główny pairing to Hunhan, ale jest też wiele zabawnych scenek z resztą chłopaków z Exo. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry Boże,
    Oddam wszystko, ale błagam - kup autorce podręcznik do języka polskiego.
    Przeczytałam wszystkie opowiadania na tej stronie i pozwolę sobie na przedstawienie wyniku moich obserwacji:
    1. Masz dwanaście lat
    2. Nie umiesz pisać dobrych opowiadań
    3. Jesteś tak naprawdę wombatem
    Któraś z tych hipotez jest niestety prawdziwa. Która? W to już nie wnikam.
    Radzę przywalić sobie słownikiem bądź dosłownie wbić sobie go do głowy.
    Wszystkie te ficki to, za przeproszeniem, gówna. Bez urazy, ale life is brutal.

    OdpowiedzUsuń