sobota, 26 stycznia 2013

TAK BĘDZIE LEPIEJ



Para: Sehun/Luhan

Przepraszam za wszystkie błędy.
MIŁEGO CZYTANIA:
Był wieczór wszyscy członkowie EXO poza Kaiem i Sehunem siedzieli w dormsie. Chłopaków nie było, ponieważ jak co czwartek wybierali się razem na trening.  Nikt nie miał nic przeciwko. Każdy był czymś zajęty:  Suho, D.O, Baekhyun, Chanyeol, Chen i Tao oglądali już od godziny jakąś komedię, Kris i Xiumin przyrządzali kolację ,a Luhan i Lay rozmawiali o czymś.  

Około  godziny 19 chłopaki wrócili, przywitali się z resztą . Kai poszedł do salonu i przyłączył się do wspólnego oglądania, natomiast Sehun wybrał się pokoju, który dzielił z Luhanem. Spodziewał się, że zastanie chłopaka w środku, ale się mylił. Zdziwiony zauważył, że w pomieszczeniu zrobiło się jakoś tak... pusto. Zniknęły rzeczy Chińczyka, a zamiast nich na podłodze znajdowały się 4 ogromne pudła, a w nich ciuchy, książki, kosmetyki i mnóstwo innych przedmiotów, dopiero po chwili maknae zorientował się, że to wszystko należało do Suho! Westchnął, nie wiedział o co chodzi.  Zauważył, że na biurku leży koperta, podszedł, otworzył i zaczął czytać:


Sehunnie...
Zapewne zauważyłeś, że moich rzeczy już nie ma.  Postanowiłem, że lepiej będzie jak zamienię się z Suho. Od teraz ja będę dzielił pokój z Layem, a ty z liderem. Dlaczego tak zrobiłem? Otóż uważam, że nasz związek nie ma sensu. To już nie jest to co było na początku, zmieniłeś się, oddaliłeś ode mnie,  nie zwracasz na mnie uwagi, nie jesteś już czuły.  Może jeszcze nie spostrzegłeś, ale my już nie potrafimy się dogadać, nie umiemy szczerze porozmawiać. Często przez Ciebie płakałem i cierpiałem...
Czasem nie traktowałeś sytuacji, ani mnie poważnie lecz zdarzało Ci się także, że byłeś zbyt poważny.  Mamy inne poglądy. Jednak wiek ma coś do rzeczy, w naszym przypadku nie można powiedzieć, że wiek to tylko liczba. Jestem dla Ciebie za stary i tyle. Nie potrafisz już mnie uszczęśliwić, nie potrafisz okazać uczucia jakim mnie darzysz, nie potrafisz już być wobec mnie czuły, romantyczny i miły. Masz wszystko gdzieś, a ja nie chcę Ci w niczym zawadzać. Nie chcę być traktowany jak powietrze ! Za długo to znoszę.  Przepraszam, ale to koniec... Wybacz mi. Chcę byśmy nadal byli przyjaciółmi, ale niestety nic poza tym.
~*~

Dziękuje i przepraszam za wszystko, Luhan.

Kiedy Sehun to przeczytał ręce poczęły mu drżeć, usiadł na łóżko, a łzy spływały mu po policzkach. Dopiero teraz uświadomił sobie, że to w jaki sposób traktował Luhana był 
bolesny. Żałował bardzo...



~Pojawiła się już ankieta dotycząca tego czy lubicie czytać opowiadania (YAOI) o ciąży, ale chciałabym jeszcze zapytać się Was o to w tym poście. No więc mam pomysł na tego typu fanfik i chciałabym wiedzieć czy chcielibyście przeczytać coś takiego. Opowiadanie byłoby poświęcone Hunhan ^^. Proszę napiszcie co o tym sądzicie.~

1 komentarz:

  1. emocje, za mało emocji. Po za tym wiele osób wprowadza w błąd czytelników. Bo w Korei gdy chłopcy mieszkają razem LuLu mieszka z Krisem i Xiuminem, a w Chinach z Lay'em :)
    Życzę powodzenia w dalszej twórczości
    Hwaiting~!

    OdpowiedzUsuń